.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قبل از سفر به شمال بخوانید

دو روزر تعطیل تا پایان هفته و یک روز تعطیلی مدارس باعث شده است تا بسیاری از شهروندان تهرانی مصمم به انجام سفرهای کوتاه شوند. این مسئله ترافیک سنگینی را از ظهر دوشنبه در جاده‌ها و خیابان‌های منتهی به محورهای شمالی ایجاد کرده است. محورهای شمالی نیز که در روزهای اخیر با برودت هوا و بارش باران و برف همراه بود، حجم زیادی از جمعیت و خودرو را در خود جا داده است.

بر همین اساس پلیس راه وضعیت جاده‌های اطراف تهران را اعلام کرد. کارشناس این مرکز با اعلام اینکه تمام جاده‌های اطراف تهران باز و عبور و مرور در آن آزاد است گفت: «با این‌حال ترافیک سنگین در محورهای کوهستانی چالوس، هراز، فیروزکوه و به نسبت کمتری اتوبان قزوین‌ ـ رشت ایجاد شده است. ماموران پلیس راه نیز با حضور در این محورها عبور و مرور را زیر نظر دارند و در حال تلاش برای کنترل ترافیک هستند».

وی تاکید کرد: «رانندگانی که قصد سفر به شهرهای شمالی از طریق محورهای کوهستانی را دارند باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند؛ در غیر این صورت جریمه خواهند شد».

این کارشناس درباره وضعیت آب و هوا جاده‌های شمالی نیز اعلام کرد: «بارش پراکنده برف، باران، مه و یخ‌زدگی به خصوص در بخش‌های کوهستانی این محورها مشاهده می‌شد که همراه داشتن زنجیر چرخ را ضروری می‌کند. از محور قزوین ـ رشت نیز با وجود بارش باران ترافیک نسبتاً روان‌تری گزارش شده است».

وی با اعلام اینکه از ظهر روز دوشنبه به تدریج بار ترافیکی جاده‌های ارتباطی، محورهای شمالی و بزرگراه کرج افزایش یافت گفت: «پیش‌بینی می‌شود که این ترافیک تا بعد از ظهر فردا ادامه داشته باشد و روز پنجشنبه و جمعه نیز در مسیر عکس آن یعنی از شمال به سمت تهران ترافیک سنگینی را شاهد باشیم».

گفتنی است وزارت راه و ترابری نیز با صدور اطلاعیه‌ای از آزاد بودن عبور و مرور در تمام جاده‌های کشور خبر داد. هموطنان برای کسب اطلاع بیشتر از وضعیت و ترافیک جاده‌ها می‌توانند با سامانه گویای 141 وزارت راه و ترابری و همچنین شماره تلفن 021.88255555 پلیس راه تماس بگیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.